του Γεωργίου Τασούδη

Της
γενιάς μας της έλαχε ο κλήρος να μαρτυρήσει την απροκάλυπτη κορύφωση της αποστροφής
του Νόμου του Θεού καθώς και τη λυσσώδη προσπάθεια καθαγιασμού της διαστροφής η
οποία εκ των πραγμάτων γεννιέται ως παράγωγο της ολομέτωπης αμφισβήτησης κάθε
τι όντως ηθικού και θεόνομου.

Καθημερινά
γινόμαστε μάρτυρες της λοιδορίας και του επανακαθορισμού του τι είναι ηθικό. Στην
εξυπηρέτηση του υπόψη  σχεδίου επιστρατεύεται
το μεγαλύτερο μέρος των ΜΜΕ  –έντυπων,
ηλεκτρονικών και διαδικτυακών- και των αχυρανθρώπων τους, μέσω των οποίων
εξυψώνεται ποικιλοτρόπως και συστηματικώς η λανθάνουσα ερμηνεία της ελευθερίας
του ανθρώπου, η απαγκίστρωση του από κάθε λογής ηθικές δεσμεύσεις, ενώ ταυτόχρονα
καθιερώνεται μια νέα ορολογία προκειμένου να εξυπηρετηθεί η εμπέδωση της διαστρέβλωσης
στις μαζικές συνειδήσεις και συνήθειες. Επίσης, στο χορό του μπολιάσματος των
νέων ηθών έχει μπει και το εκπαιδευτικό σύστημα, ως ιδιοτελές όργανο προώθησης των
αντιχριστιανικών και ελληνοφοβικών ιδεοληψιών.

Ας
απαριθμήσουμε, λοιπόν, ορισμένες μόνο από τις περιπτώσεις της ηθικής κατάπτωσης
της ανθρωπότητας έτσι όπως αρχικά αυτές προωθούνται από τις γνωστές διεφθαρμένες
σκοπιμότητες οι οποίες διαφεντεύουν τον πλανήτη, όπως μετέπειτα εφαρμόζονται από
τις υπόχρεες/υποτελείς στις εν λόγω σκοπιμότητες κρατικές εξουσίες και τέλος
όπως υιοθετούνται για λόγους σύμπλευσης με τις επιτάσσεις της εποχής, για
λόγους μόδας, ελαφρότητας κ.α. από τις μάζες και τα άβουλα ή ανήμπορα συλλογικά
υποκείμενα.

Η
μοιχεία νομιμοποιήθηκε σε πλήρη αντιδιαστολή με το ου μοιχεύσεις. Η κλεψιά συγκαλύπτεται, αποσιωπάτε  ή σεγκοντάρεται αγνοώντας συνειδητά το ου κλέψεις. Το τίμα τον πατέρα και την
μητέρα σου, η αγαπητική και διακριτική σχέση γονέα – τέκνου δηλητηριάζεται και εξευτελίζεται
από την προώθηση της ανώμαλης σεξουαλικής συνεύρεσης γονέα – τέκνου ακόμη και με
την ένωση τους με τα δεσμά του γάμου. Η ομοφυλοφιλία προπαγανδίζεται πλέον ως επιλογή
ζωής και όχι ως διαστροφή της ανθρώπινης φυσιολογίας. Η παιδεραστία και η κτηνοβασία
προωθούνται από διάφορους κύκλους και πολιτικά κινήματα, επίσης, ως δικαίωμα της
ελευθερίας του ανθρώπου, ενώ φημολογείται ότι σε κάποιες χώρες έχει ήδη τεθεί
σε ισχύ η απρόσκοπτη εφαρμογή τους. Καταγράφονται περιπτώσεις όπου γονείς εξωθούν
τα παιδιά τους στη δοκιμαστική εφαρμογή των συνηθειών/ιδιαιτεροτήτων των δύο
φύλων, προκειμένου αυτά με την ενηλικίωση τους να επιλέξουν πιο φύλο τους
ταιριάζει. Ο πανσεξουαλισμός και η καθιέρωση του τρίτου φύλου ανθούν. Ο θάνατος
υπερτερεί έναντι της ζωής, διαμέσου των εκτρώσεων.

Παράλληλα
μεθοδεύεται η πλήρης αποσύνθεση της παιδείας και των διαχρονικών αξιών και
θεσμών όπως της οικογένειας, της Εκκλησίας κ.α. προκειμένου μέσω της
αποδυνάμωσής τους να ακολουθήσει η ανυποληψία, η κατάρριψη και τέλος η οριστική
τους κατάργηση ώστε να ανοίξουν οι δρόμοι για να οργιάσει, ανενόχλητα, η
ανηθικότητα.

Έτσι
έχουμε τη σταδιακή κατάργηση της Κυριακής ως αργία. Αντικατάσταση του Μυστηρίου
της Βάπτισης από ονοματοδοσία. Αντικατάσταση του αγιολογίου από παγκόσμιες
ημέρες. Ο κατακερματισμός της γλώσσας και η στρογγυλοποίηση της ιστορίας. Ο
χωρισμός Κράτους και Εκκλησίας, ο πολιτικός γάμος, η υποβάθμιση των θεολογικών
– εκκλησιαστικών εκπαιδευτικών ιδρυμάτων, η απομάκρυνση των θρησκευτικών
συμβόλων, η θρησκειολογία, η απαγόρευση λόγου της Εκκλησίας για τα εκπαιδευτικά
προγράμματα, η απογύμνωση από τη χριστιανική ηθική, η πολιτική κηδεία και η καύση
των νεκρών, η προώθηση κάθε λογής διαστροφής, όπως ήδη έχει προαναφερθεί, στην
εγκύκλιο παιδεία προκειμένου η ανωμαλία να δηλητηριάζει τις ανθρώπινες ψυχές
από την πρώτη παιδική ηλικία. Ο συγκριτισμός, η πανθρησκεία και η νέα τάξη
πραγμάτων. Η κατάργηση των εθνικών εορτών και η αποδόμηση των εθνικών προτύπων.
Η κατάργηση του εκκλησιασμού και του αγιασμού στα σχολεία και τις δημόσιες
υπηρεσίες. Η αχρήματη κοινωνία και ο περιορισμός των πραγματικών ελευθεριών του
προσώπου. Η αμνήστευση της διαστροφής και της εφάμαρτης νοοτροπίας δεν οδηγεί
σε προβληματισμό, αλλά στην αμετανοησία,
η οποία με τη σειρά της οδηγεί στην πώρωση του νου, στην άγνοια του κακού και
στην διεύρυνση της ηθικής παραλυσίας μετατρέποντας μας σε ασυνείδητα, αλλά όχι
ανεύθυνα, όργανα του κακού.
Και ο κατάλογος της διαφθοράς δεν έχει τέλος.

Δυστυχώς,
κάποιες από τις προαναφερόμενες διαταραχές, στο όνομα του ισοπεδωτικού προοδευτισμού
και χάριν της δοτής και δοτικής πολίτευσης, αποτελούν ήδη νόμους και της δικής μας
άθεης κρατικής οντότητας, ενώ την υιοθέτηση και των υπολοίπων, ψυχανεμίζομαι
ότι, δυστυχώς, δύσκολα θα την αποφύγουμε. Όψιμα έχουμε χρίσει διασώστες μας
τους εμπνευστές και θιασώτες της διεθνούς ανωμαλίας. Από αυτούς προσδοκούμε την
κοινωνική – πολιτική – οικονομική μας σωτηρία σπεύδοντας μάλιστα να πιθηκίσουμε
ωσάν άβουλα ανθρωπάρια τα διαστροφικά τους ιδανικά. Διαπιστώνεται ότι στις
οικονομικές συμφωνίες υποτέλειας, γνωστές και ως «μνημόνια», εμπεριέχονται και
όροι εφαρμογής των προαναφερόμενων ανθρωποκτόνων, πνευματοκτόνων και εθνοκτόνων
ψευδο-ιδανικών. Αυτό το γεγονός από μόνο του, δεν πρέπει να μας προβληματίσει
για το ποιος εντέλει είναι ο πραγματικός σκοπός των «λυτρωτών» μας;

Μιλάμε,
λοιπόν, για την πλήρη αποποίηση και διαστροφή του νόμου του Θεού. Εάν τα
προαναφερόμενα δεν γίνονται αντιληπτά τότε πολύ φοβούμαι ότι είτε ζούμε στην
απόλυτη αδιαφορία είτε εθιστήκαμε στη διαστροφή είτε μετέχουμε σε αυτή. Πως
αλλιώς να εξηγηθεί η απαθής και απροβλημάτιστη αποδοχή των υπόψη ενεργημάτων
της αποδόμησης.

Και
εδώ δημιουργείται μια τραγελαφική αντίφαση (εκτός και εάν πρόκειται για την ύστατη
έκλαμψη αγωνίας ενός ανήμπορου υπνωτισμένου). Ενώ, λοιπόν, από τη μια
καταπίνουμε αδιύλιστο τούτο το κοκτέιλ ανωμαλίας το οποίο μας σερβίρεται από τα
διεθνή διευθυντήρια και τους ντόπιους ιθαγενείς σερβιτόρους τους, από την άλλη
προσμένουμε, ως εκ θαύματος, από το λαό το πότε θα αντιδράσει. Καταρχάς, λαός
είμαστε όλοι μας κι όχι μόνον οι άλλοι. Έπειτα, από τη στιγμή που δεν έχει ήδη προκύψει
αντίδραση στην συντελούμενη και εν πλήρη εξελίξει πνευματική κονιορτοποίηση,
στην εθνική αποδόμηση και στον εξευτελισμό της αξιοπρέπειας μας, τότε πότε. Απάντηση
υπάρχει∙ αν όχι ποτέ, τότε αυτό ή κάτι παρεμφερές θα συμβεί –διατηρώντας πάντα
μιαν επιφύλαξη- μόλις θιγεί το πραγματικό μας ιδανικό, το οποίο δεν είναι άλλο
από την ιδιοτέλεια μεταφραζόμενη ως προσωπική περιουσία, καθώς όντας
ασπαζόμενοι τη νέα ειδωλολατρεία, τη προσήλωση, δηλαδή, στην υλική και
επίπλαστη ευημερία οι έννοιες του ηθικού νόμου και της ουσιαστικής πνευματικής
ζωής κατάντησαν γράμμα κενό.

Ενώ
επιστρατεύουμε κάθε νόμιμο μας δικαίωμα, για την υπεράσπιση της υλικής μας
περιουσίας, για την πνευματική μας παρακαταθήκη αδιαφορούμε απαθέστατα. Τώρα, στο
επίπεδο της πρόβλεψης, η όποια λαϊκή αντίδραση δεν αναμένεται να προκύψει με
αφορμή την αμφισβήτηση των εθνικών και ηθικών ιδανικών, η οποία όπως
προαναφέρθηκε ήδη συντελείται, αλλά από την απώλεια μέρους ή του συνόλου του
υλικού του καταπιστεύματος. Έτσι έμαθε να μετράει το είναι του, οπότε μια
τέτοιου είδους απώλεια θα τον κλονίσει∙ η απώλεια των καταθέσεων, όχι η απώλεια
της ιδιοσυστασίας του άρα της ψυχής του. Κατ’ επέκταση με τα ίδια, κατά την
ταπεινή μας γνώμη, κατώτερα κριτήρια θα αναζητήσει την όποια νέα πρόταση χειραγώγησης
του. Λύση θα αποτελεί η ικανοποίηση και η αποκατάσταση της υλικής του ευημερίας
και όχι της εθνικής του αξιοπρέπειας, πόσω μάλλον της πνευματικής του σωτηρίας.
Ευχόμαστε να διαψευστούμε. Πάντως, τα κοινωνικά μας κίνητρα δεν είναι υγιοί, με
αποτέλεσμα και οι κοινωνικές μας επιλογές να συμπάσχουν.

Ας
μην τρέφουμε αυταπάτες. Καμία ανατροπή της νοσηρότητας δεν πρόκειται να
προέλθει από το υφιστάμενο παραζαλισμένο κοινωνικό σύνολο και τις υφιστάμενες
κοινωνικές συνθήκες. Και αν προκύψει, θα προκύψει από υποδεέστερους λόγους και
κατά συνέπεια θα προσανατολιστεί σε αντίστοιχες επιλογές. Δεν αντιλαμβανόμαστε
κάτι άλλο. Τα κριτήρια μας, οι συνήθειες μας δεν δικαιολογούν να αναμένουμε
κάτι καλλίτερο. Οι γενιές των 45 και άνω λειτουργώντας συντηρητικότερα
προσπαθούν να σώσουν ό,τι σώζεται από τις υλικές τους κατακτήσεις, με όποιο
τίμημα στα υπόλοιπα πεδία. Οι γενιές των 45 και κάτω όντας ευνουχισμένες, μην έχοντας
προσπαθήσει για καμία κατάκτηση στη ζωή τους δεν γνωρίζουν τι πάει να πει αγωνίζομαι
για υψηλά ιδανικά. Είναι η γενιά η οποία γεννήθηκε μέσα στη διαστρέβλωση των
ιδανικών, την αποχαυνωτική τρυφηλότητα και στην παραποίηση των προτεραιοτήτων
της ζωής. Οι 20άρηδες της Αιγύπτου συσσωρεύτηκαν στην πλατεία Ταχρίρ για τη
διεκδίκηση ενός καλλίτερου μέλλοντος ενώ οι αντίστοιχες ηλικίες ελληνοπαίδων συρρέουν
κατά χιλιάδες στις ακροάσεις γνωστών τηλεπαιγνίων, διεκδικώντας άραγε τι. Το
αίμα του 25άρη Αιγυπτίου βράζει για ζωή, το αίμα του 45άρη Έλληνα ρυθμίζεται με
χάπι πίεσης (τα νούμερα αναφέρονται στο μέσο όρο ηλικίας των δύο λαών). Μπρος
γκρεμός και πίσω ρέμα.

Ενώ
στρώνεται με εντατικούς ρυθμούς και απροκάλυπτη χυδαιότητα το υπόβαθρο της
διαστροφής προκειμένου εκεί επάνω να οικοδομούνται οι ανθρώπινες νοοτροπίες, το
αυτόβουλο πνέει τα λοίσθια οδηγώντας μας στον οδυνηρό συνειρμό ότι δύο γεγονότα
θα μας φέρουν σε λογαριασμό, κατά την προσφιλή φράση του Οσίου Παϊσίου, και σε
συναίσθηση της καταστάσεως στην οποία έχουμε περιέλθει∙ η πραγματική πείνα ή η
πολεμική επιβουλή. Αμφότερα τα απευχόμαστε, αλλά μόνο ένα δυνατό τράνταγμα θα
μας συνεφέρει από το σημερινό λήθαργο.

Όλοι
οι προηγούμενοι αγωνιώδεις προβληματισμοί ας εκληφθούν ως δημιουργική πρόκληση
και ως παρότρυνση για να αναρωτηθούμε∙ Αυτή η ζωή μας αξίζει;  Έτσι οραματιζόμαστε το μέλλον το δικό μας και
των παιδιών μας;

Προβληματιζόμαστε,
αλλά δεν απογοητευόμαστε. Ως ελληνορθόδοξοι, δεν παύουμε στιγμή να ελπίζουμε
στην παρηγορητική δύναμη της εν Χριστώ μετανοίας και στην έστω στο παρά 5΄
μεταστροφή μας στην ορθοπραξία. Ως άνθρωποι της πράξης και της αισιοδοξίας, οφείλουμε
να μεθοδεύσουμε την συν Θεώ συσπείρωση των εξαίρετων του τόπου -καθόσον τέτοιοι
εξακολουθούν και υπάρχουν- υπό τη σκέπη των προαιώνιων ιδανικών μας, τη
Ρωμαίικη, δηλαδή, Σύναξη τους (βλ.
Εικονογραφίες: Ρωμαίικη Σύναξη μέρος α΄ και β΄
) ώστε μέσα από τις
διεργασίες της να ορθωθεί αντι-πρόταση απεγκλωβισμού από την ευτέλεια που σκιάζει
τα πάντα.

 

Τετάρτη, 8 Ιουνίου 2016

Απόδοσις της εορτής του Πάσχα, Καλλιόπης μάρτυρος, Αγίου Ναυκρατίου, Ανακομιδή λειψάνων Αγίου Θεοδώρου του Στρατηλάτου 

0 Σχόλια

Άφησε ένα σχόλιο

©2017 Eikonografies.com - Community & Media Όροι χρήσης | Cookies | Επικοινωνία | Design and Development by Studio el Greco

Κοινοποιήσεις
ή

Συνδεθείτε με τα στοιχεία σας

ή    

Ξεχάσατε τα στοιχεία σας;

ή

Create Account